شهید غلامــرضا عمـــوییـان درزی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید غلامــرضا عمـــوییـان درزی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید غلامــرضا عمـــوییـان درزی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام غلام رضا عموییان درزی از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : اباذر
تاریخ تولد : 1344/02/05
تاریخ شهادت : 1362/12/28
محل تولد : بابل
گلزار شهدای گله محله بابل
نحوه شهادت : اصابت تیر
محل شهادت : دهلران
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است


1.ای ملت مسلمان،  بالاخص امت دلبر و سلحشور ایران! قدر این ملت را بدانید و فرمان او را بگوش بگیرید که اگر یک لحظه از امر او غافل شوید، به عذاب الهی مبتلا می شوید. دستوراتش را گوش فرا دهید. امام به اسم خدا پیش برده و به اسم خدا پیش می برد .... اگر ما را از ولایت فقیه جدا کنند آنگونه می شویم که گویی ماهی را از دریا جدا کردند. پس پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد. اطاعت کنید از ولایت فقیه، زیرا که اطاعت از ولایت فقیه، اطاعت از امام زمان(عج) و اطاعت از خداست. 
2. خواهرانم! شما باید بعد از شهادتم زینب وار باشید. می دانید زینب (س) در صحرا کربلا چه کرد! چه انقلابی به پا کرد؟ وظیفه شما این است که دنباله روی این انقلاب که رو به خدا پیش می رود، باشید. اجازه ندهید ضد انقلاب خون شهدا را پایمال کند. فرمان رهبر را بگوش باشید که اگر غفلت کنید ، اسلام از دست شما می رود و به عذاب الهی مبتلا می شوید. 
3. برادرم! این را بدانید که هیچ کدام ما زنده نمی مانیم ونخواهیم ماند. هر انسانی می میرد، چه زود و چه دیر. پس بهتر آنست که در راه خدا بمیرد. خون خود را داده ام و دین خویش را ادا کرده ام . حال شما بازماندگان باید ادامه دهندگان راهمان که همان راه الله است باشید. 
4. ای کسانی که ایمان به خدا دارید! نماز به پای دارید. ما که می جنگیم همه اش به خاطر نماز است به خاطر زنده کردن دین اسلام است. مستحبات را به جای آورید که انسان را به خدا نزدیک می کند.

میثم میثم
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۷ موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰ نظر